جوشکاری سرسیلندر

جوشکاری دکوراتیو

جوشکاری co2

جوشکاری لوله استیل

جوشکاری بدنه خودرو

جوشکاری تراشکاری و قالبسازی

آموزش آشنایی جوشکاری

جوشکاری برق - الکترود

جوشکاری ورق نازک

آموزش لحیم کاری

جوشکاری لیزر

جوشکاری آلومینیوم

جوشکاری مکانیک خودرو

نقشه کشی و نقشه خوانی جوشکاری

آموزش نوشتن wps و pqr

آموزش استقرار ایزو 3834

جوشکاری سرسیلندر

جوشکاری دکوراتیو

جوشکاری co2

جوشکاری لوله استیل

جوشکاری بدنه خودرو

جوشکاری تراشکاری و قالبسازی

آموزش آشنایی جوشکاری

جوشکاری برق - الکترود

جوشکاری ورق نازک

آموزش لحیم کاری

جوشکاری لیزر

جوشکاری آلومینیوم

جوشکاری مکانیک خودرو

نقشه کشی و نقشه خوانی جوشکاری

آموزش نوشتن wps و pqr

آموزش استقرار ایزو 3834

جوشکاری مکانیک خودرو

نقشه کشی و نقشه خوانی جوشکاری

آموزش نوشتن wps و pqr

آموزش استقرار ایزو 3834

امروزه جوشکاری یکی از شغل‌های بسیار کاربردی و پردرامدی است که به وسیله آن می‌توانید از درآمد بسیار بالایی برخوردار باشید. البته آموزش جوشکاری به زمان و تجربه زیادی احتیاج دارد و همین امر سبب می‌گردد تا بسیاری از افراد به این شغل پر بازده، ورود نکنند. یکی از روش‌هایی که می‌توانید جوشکاری را به صورت کاملا اصولی فراگیرید، استفاده از دوره‌های آموزشی جوشکارشو است که پس از پایان دوره، می‌توانید مدرک بین‌المللی را کسب نموده و وارد بازار کار شوید. دوره‌های مجموعه جوشکارشو یکی از بهترین دوره های آموزش جوشکاری است که علاوه بر کارگاه مجهز، به صورت کاملا حضوری برگزار می‌گردد. در این آموزشگاه حضوری، هنرجو با ابزارها و انواع جوشکاری آشنا شده و فرآیندهای جوشکاری را از مبتدی تا پیشرفته آموزش می‌بیند. در پایان دوره به عنوان یک جوشکار حرفه ای و با مدرک معتبر بین المللی می‌توانید وارد بازار کار شوید. البته ناگفته نماند که مجموعه جوشکارشو متعهد است تا پشتیبانی خود را از هنرجو تا چندین سال به عمل آورد که این آموزش‌ها در کارگاه تخصصی جوشکارشو و به‌صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود.

نکات مهم در حین آموزش جوشکاری

از نکاتی که باید در حین آموزش جوشکاری به آن توجه نمایید عبارتند از:

تمرین مداوم: این مورد را در نظر داشته باشید هنگامی که برای آموزش جوشکاری، دوره ای را شرکت می‌کنید، حتما باید برای بالابردن مهارت و تجربه خود، تمرین مداوم را فراموش نکنید و تجهیزات مورد نیاز خود را در حین آموزش تهیه نموده و با اصول اولیه این کار را ادامه دهید.

ایمنی: در حین جوشکاری این مورد را در نظر داشته باشید که ایمنی در مرحله اول کار ضروری است و حتما به آن توجه ویژه‌ای نمایید. اگر در حین آموزش جوشکاری، ایمنی اولیه را رعایت نکنید، در اصل هیچکاری را انجام نداده‌اید. فرد جوشکاری که از دستکش، لباس کار، تهویه مناسب و ماسک جوشکاری استفاده نکند، به سلامتی خود هیچ احترامی نگذاشته و در طولانی مدت باعث بروز مشکلات جسمی خواهد شد.

ارتقا دادن مهارت جوشکاری: اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید درآمد خود را افزایش دهید، حتما باید فرایندهای متعددی را بیاموزید تا شانس شما در بازار کار افزایش یابد. پیشنهاد جوشکارشو به شما عزیزان این است که در وهله اول از آموزش جوشکاری الکترود، جوشکاری co2 و پس از آن جوشکاری آرگون استفاده نمایید.

لوازم ایمنی جهت جوشکاری

یکی از نکاتی که باید در حین جوشکاری رعایت نمایید، لوازم ایمنی در حین جوشکاری است. این را بیاد داشته باشید در حین استفاده از هر دستگاه جوشکاری، حتما باید دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید.زیرا اشعه ماورا بنفش، گرما و حتی جرقه هایی که در حین انجام اینکار تولید می شود، به شدت برای بدن مضر بوده و حتما باید لباس مناسبی را برای حفاظت خود، به تن کنید.البته لازم به ذکر است که برای حفاظت از چشم و سرتان، حتما از عینک و کلاه ایمنی نیز استفاده نمایید. در محیطی که قرار است جوشکاری انجام دهید، به دلیل دودهای سنگین توسط گذار جوش در حین جوشکاری که به روش الکترود دستی منتشر می شود، حتما باید از تهویه مطلوبی استفاده نمایید. در صورتی که خارج از منزل جوشکاری می کنید، دیگر نیازی به تهویه نیست‌.

دوره های آموزشی مجموعه جوشکارشو:

دوره های آموزشی مجموعه جوشکارشو عبارتند از:

  • آموزش جوشکاری سرسیلندر
  • جوشکاری دکوراتیو
  • جوشکاری co2(میگ مگ)
  • جوشکاری تخصصی لوله های استیل
  • جوشکاری تخصصی بدنه خودرو(صافکاری)
  • جوشکاری تخصصی تراشکاری و قالبسازی
  • آموزش آشنایی جوشکاری( مخصوص ابزار فروشان)
  • جوشکاری برق( الکترود دستی)
  • جوشکاری تخصصی ورق های نازک
  • آموزش تخصصی لحیم کاری
  • آموزش تخصصی جوشکاری لیزر
  • آموزش تخصصی آلومینیوم
  • آموزش تخصصی مخصوص مکانیک خودرو
  • آموزش نقشه کشی و نقشه خوانی جوشکاری
  • آموزش نوشتن wps و pqr
  • آموزش تخصصی استقرار ایزو ۳۸۳۴

Views: 50